jueves, 3 de enero de 2013

A D.O. RIAS BAIXAS CERRA O 2012 CRECENDO






Os viños da Denominación de Orixe Rías Baixas pecharon o ano 2012 cuns esperanzadores resultados tanto no mercado nacional como no internacional. Así, a data de 26 de decembro de 2012, os litros de viño cualificado polo Consello Regulador incrementáronse nun 8,18% con respecto ao mesmo período do ano anterior. En concreto, pasouse dos 17.177.803 litros cualificados en 2011 aos 18.584.059 litros do pasado ano.

As cifras de exportacións dos viños de Rías Baixas tamén son cualificadas como positivas, pois durante a campaña 2011-2012 (que comprende entre 1 de setembro de 2011 e o 31 de agosto de 2012) o volume creceu un 0,24% e o valor un 6,07% con respecto á campaña anterior. Os máis de 4 millóns de litros exportados neste exercicio tradúcense nun volume de negocio que roza os 23 millóns de euros.

"Conseguir estas cifras nun momento económico tan complicado é posible grazas a un gran esforzo parte de todo o sector", explica o presidente do Consello Regulador, Juan Gil de Araujo. "Desde un principio, nesta denominación de orixe fomos ambiciosos e apostamos seriamente por abrir mercados dentro e fóra do noso país. E os froitos vanse recollendo ano tras ano, campaña tras campaña, ata en momentos de recesión.".


Principais clientes

En total, Rías Baixas puxo en circulación preto de cinco millóns e medio de botellas que se reparten por un total de 55 países. Estados Unidos segue sendo o seu principal mercado, ao rexistrarse unhas vendas de 1,6 millóns de litros. A segunda posición no ránking é para o Reino Unido, un mercado tradicional para esta denominación de orixe que supera os 564.000 litros. Completa o pódium Alemania con 385.127 litros importados.

Outros mercados nos que os viños de Rías Baixas aumentaron as súas exportacións son Porto Rico e México. Os cinco seguintes destinos preferidos polos consumidores de viños de Rías Baixas son Holanda, Suiza, Noruega, Canadá e Irlanda. D.Ou. Rías Baixas destaca a entrada de Canadá neste top ten duplicando os seus importaciones de viños e tamén os crecementos experimentados por países como Suiza, Noruega e Irlanda, todos eles con incrementos que superan o 50%.


Por iso, o secretario xeral do Consello Regulador, Ramón Huidobro, apunta que "seguiremos sendo ambiciosos nas propostas do sector para o próximo ano no que manteremos os destinos prioritarios e incorporaremos accións de promoción noutros países como Reino Unido, Irlanda, Canadá, Brasil ou Suecia, entre outros".

Finalmente, o mercado asiático segue cun constante e significativo crecemento, superando xa os 100.000 litros de viño exportados en 2012, un 43% máis que no anterior periodo. As vendas en China e Xapón, lideran ese destino o cal en palabras de Huidobro, "é motivo suficiente para seguir apostando polo mercado asiático".

No hay comentarios:

Publicar un comentario